DrBonyadi
دکتر مسعود بنیادی
بورد تخصصی گوش، حلق و بینی و جراحی سر و گردن
عضو نظام پزشکی کانادا
عضو آکادمی زیبایی آمریکا
عضو انجمن علمی پزشکی لیزری ایران

لیفت ابروها ( بالا کشیدن ابروها ) جراحی زیبائی پلک ها

بسیاری از مراجعین ما از افتادگی ابرو ها و شل بودن پوست زیر ابرو ناراضی بوده و برای برطرف نمودن آن جهت جراحی لیفت ابرو یا جراحی زیبایی پلک مراجعه می نمایند .
این عمل در گذشته ای نه چندان دور یکی از شایعتربن اعمال جراحی زیبائی صورت محسوب می شد ولی امروزه به ندرت انجام میشود .
علت این مساله درک بهتر و دقیق تر عواملی است که منجر به این تغییرات در صورت ( افتادگی ابرو ها وشل شدن پوست زیر ابرو ها ) می گردند . امروزه مشخص شده است که علت اصلی این پدیده تحلیل رفتن بافت چربی می باشد .در نتیجه ی کاهش حجم چربی این ناحیه قسمت خارجی ابرو ها به طرف پایین جا به جا شده و پوست شل و "اضافه" بنظر می رسد .
در تکنیک های قدیمی این قسمت از پوست " اضافه " – با و یا بدون بافت چربی زیر آن – برداشته می شد و نتیجه ی کار رفع " چین پوستی " و پف آلودگی زیر ابرو و پلک بالا بود ولی اشکال این روش این بود که علیرغم تغییرات فوق چهره ی فرد عمل شده جوان تر نمی شد و در اغلب موارد حالت چشم ها و ابروها نشان دهنده ی انجام عمل جراحی بود . در حالیکه با روش های امروزی بجای برداشتن پوست " اضافه " ، نسج چربی تحلیل رفته جایگزین می گردد که علاوه بر ایجاد تغییرات مثبت در حالت چشم ها و ابرو ها ، فرد چهره ی جوان تری پیدا می کند . در موارد استثنائی ممکن است برداشتن مقدار کمی از پوست لازم باشد .
تزریق چربی در این ناحیه اگر با تکنیک های امروزی و دقیق انجام شود نتایج فوق العاده ای دارد . با این عمل نه تنها حجم از دست رفته جایگزین می گردد بلکه پوست جوان تر و شاداب تر می گردد . علت این پدیده وجود تعداد فراوان STEM CELLS ( سلول های بنیادی ) در بافت چربی تزریق شده می باشد . این سلول ها موجب تحریک تولید کلاژن و الاستین و همچنین تسهیل تغذیه پوست ( افزایش تعداد رگ های خونی ) گردیده ، طراوت پوست را مجددا برقرار می کند .
اگر به لیفت ابرو و یا برداشتن پوست اضافه پلک بالا فکر میکنید ، می توانید طی مشاوره حضوری در کلینیک ما ، در مورد بهترین گزینه که بتواند بهترین نتایج را دربرداشته باشد از دکتر بنیادی سوال کنید و در مورد مزایای روش های مختلف اطلاعات لازم را کسب نمائید .