DrBonyadi
دکتر مسعود بنیادی
بورد تخصصی گوش، حلق و بینی و جراحی سر و گردن
عضو نظام پزشکی کانادا
عضو آکادمی زیبایی آمریکا
عضو انجمن علمی پزشکی لیزری ایران

پروتز گونه

قرار دادن پروتز گونه باعث افزایش برجستگی گونه ها می شود و می تواند در در ایجاد هماهنگی بین اجزاء صورت و زیبائی چهره ی فرد نقش مهمی ایفا نماید .


در افرادی که قبلا گونه های برجسته داشته اند که به مرور زمان کاهش یافته و می خواهند برجستگی گونه ی خود را باز یابند ، ما تزریق چربی را به قرار دادن پروتز چانه ترجیح می دهیم . زیرا در این افراد در اغلب موارد علاوه بر اینکه بافت چربی تحلیل رفته شادابی و طراوت پوست هم کمتر شده است

در نتیجه تزریق چربی نه تنها کاهش حجم برطرف می شود بلکه بعلت تاثیراتی که در نتیجه ی تزریق چربی ایجاد می شود ، زیبایی گونه ها به حالت سابق برگشته و پوست صورت صاف تر و شفاف تر می شود . ( لطفا برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به قسمت تزریق چربی مراجعه نمایید (

در افرادی که می خواهند گونه ی برجسته داشته باشند ولی تمایلی به قرار دادن پروتز گونه ندارند می توان ازتزریق ژل و یا چربی استفاده کرد .

در صورت تمایل به انجام مشاوره ی رایگان می توانید با تلفن های 22859098 (021) و یا 22865536 (021( تماس گرفته و یا به آدرس drbonyadi@gmail.com ایمیل بزنید . در جلسه ی مشاوره ، جزئیات روش های مختلف ( شامل مزایا و محدودیت های احتمالی آن ها ) با در نظر گرفتن ویژگی های چهره ی شما تشریح گردیده و تمامی اطلاعات ضروری در اختیارتان قرار داده می شود تا بر مبنای آن ، در مورد مناسب ترین روش برای شما تصمیم گیری شود .